Anglikāņu evaņģēliskā misionāru aģentūra ir paudusi bažas, ka ārkārtējā situācija pasaulē ir mainījusi sabiedrības attieksmi arī pret draudžu aktivitātēm. To pieejamība interneta vidē ir veicinājusi indivudālismu un patērētāju domāšanu.

Tikai dažu mēnešu laikā virtuālajā vidē ir parādījušies tūkstošiem dievkalpojumu, semināru un kristīgu koncertu. Plašais piedāvājums dod iespēju domāt tikai par sevi un izvēlēties savām vēlmēm atbilstošu saturu. Ja šāda tendence turpināsies, tad pastāv risks, ka arī baznīcas kļūs sabiedrībai tikai kā pakalpojumu sniedzējas. Kā norāda misijas organizācija, šobrīd ir svarīgi atgādināt, ka apmeklēt dievkalpojumus klātienē, tā ir arī vajadzība kalpot cits citam. Interneta tīmeklī ir iespēja aizsniegt daudz lielāku auditoriju, taču ir jāatceras, ka "Kristus miesa sastāv no dzīviem cilvēkiem".