Eiropas Cilvēktiesību tiesa nospriedusi, ka Lietuva esot nepamatoti ierobežojusi apģērbu reklāmas kampaņu, kurā izmantoti modeļi un saukļi ar atsauci uz Jēzu un Mariju. Lietuvas varasiestādes izvirzīja par prioritāti aizsargāt ticīgu cilvēku jūtas.

Dizainera Roberta Kaļinkina modelēto apģērbu reklāmās, kas nāca klajā 2012.gada rudenī, bija redzams jauns vīrietis gariem matiem un sieviete baltā kleitā. Reklāmas fotogrāfijās modeļu galvas apspīdēja oreols un paraksti zem bildēm vēstīja: “Jēzus, kas par biksēm!”, “Dārgā Marija, kas par kleitu!” un “Jēzus un Marija, kas jums mugurā!” Lietuvas Valsts nepārtikas preču inspekcija saņēma sūdzības par šīm reklāmām un noteica naudassodu reklāmas izvietotājam. Lietuvas tiesa secināja, ka reklāmas ir pretrunā sabiedrības morālei. Tomēr Eiropas Cilvēktiesību tiesa uzskata, ka reklāmas nav aizskarošas vai zaimojošas. Lietuvā aptuveni 77% iedzīvotāju uzskata sevi par katoļiem, liecina 2011.gada tautas skaitīšanas dati.