Pētījumi rāda, ka Anglijā strauji pieaug to cilvēku skaits, kuri izmanto dažādas baznīcu aplikācijas un sociālo mediju platformas. Lielu popularitāti gūst arī dievkalpojumu skatīšanās tiešsaistē. Tas sāk ietekmēt baznīcas apmeklējumu klātienē.
Piemēram, lietotnes “Daily Office” piedāvātās rīta, vakara un nakts lūgšanas pēdējā gada laikā Apple ierīcēs vien ir izmantotas 4,2 miljonus reižu, kas ir par 500 000 vairāk nekā pērn. Sociālajos medijos norisēm baznīcās seko vidēji 3,6 miljoni lietotāju mēnesī. Vairāk nekā 4000 baznīcas internetā piedāvā Alfa kursu un citas aktivitātes, kas saistītas ar kristīgo dzīvi. Statistikas dati atklāj, ka cilvēki aizvien labprātāk izvēlas pieslēgties kristīgajiem pasākumiem tiešsaistē, nevis apmeklē tos klātienē.