Kompānija "Meta" paziņojusi, ka no 1.decembra sociālo tīklu Facebook un Instagram profila uzstādījumos vairs nevarēs norādīt reliģiskos uzskatus. Tas tiekot darīts ar mērķi vienkāršot tīklu lietošanu, taču tas varētu būt saistīts ar vēlmi izslēgt diskrimināciju.

Sociālo tīklu speciālisti norāda, ka jaunās izmaiņas apgrūtinās noteikt lietotājus pēc to reliģiskajiem un politiskajiem uzskatiem, kā arī interesēm un seksuālo orientāciju. Tas nozīmē, ka nevarēs atrast mērķauditoriju pēc noteiktiem tēmturiem. Kas attiecas par reliģiskiem uzskatiem, tas rada bažas, ka tas traucēs baznīcu un kristīgo organizāciju aktivitātēm sociālajos tīklos. Tiks kavēta mērķtiecīga informācijas izplatīšana un citas darbības attiecīgai auditorijai.