20.Janvāris
Latvijas Kristīgais radio/quovadis.lv

Zēniem, kuru ģimenēs ir māte un tēvs, ir labāka uzvedība skolā. 20 gadu garumā veiktais pētījums ASV parāda, ka zēnu uzvedību skolā visvairāk ietekmē nevis skolas tips, kādā viņi mācās, vai skolotājs, kurš viņus apmāca, bet gan ģimenes modelis, kurā viņi uzaug. Čikāgas Universitātes (University of Chicago Booth School of Business) pētnieki secināja, ka zēniem, kuri aug ģimenēs, kurās ir abi vecāki, ir vismazāk uzvedības problēmu un vismazāk no skolas izslēgšanas gadījumu.

Kamēr zēniem, kurus audzināja vientuļās mātes, to bija visvairāk. Šādu tendenci nevarēja novērot meiteņu vidū. «Tas apstiprina dažādos pētījumus vairāk kā 30 gadu garumā, parādot, ka bērniem, kuri aug ģimenēs, kur abi vecāki dzīvo laulībā, ir tieksme uz labākiem rādītājiem visās izglītības jomās, nekā viņu vienaudžiem, kurus audzina vientuļie, šķirtie un ārlaulībā dzīvojošie vecāki,» teica Glens T. Stantons no Focus on the Family. «Tā ir patiesība gan vidējo atzīmju jomā, gan uzvedības ziņā, vidusskolas beidzēju skaitā un tajā, cik daudzi pabeidz koledžas.»