13. jūlijs, Latvijas Kristīgais radio/christiantelegraph.com

Pakistānas kristīgie skolēni sastopas ar lieliem izaicinājumiem savās akadēmiskajās mācībās. Mācību programmā priekšmeti par valsts reliģiskajām minoritātēm ir veidoti neobjektīvi, kā rezultātā skolēni regulāri sastopas ar pasniedzēju un kolēģu diskrimināciju.

To apliecina 28. maija notikums, kad vairāki smagi bruņoti vīri uzbruka mācītājam Mubrak Masih. Uzbrukums notika pēc tam, kad mācītāja brāļadēls atteicās skolā deklamēt korānu. Pēc šī notikuma skolotāja turpināja skolēnus spiest lasīt Korānu.

Šobrīd skolēniem jāmācās pēc noteiktas reliģiskās ideoloģijas, kas lielā mērā uzsver valsts galveno reliģiju. Ne tikai mācību materiāli ierobežo skolēnus, bet arī pasniedzēji skolēnus mēdz izsmiet vai sist, viņu ticības pārliecības dēļ.