ASV kompānija „Target” paziņojusi par savu pirmo pārdošanas apjomu un ieņēmumu kritumu sešu gadu laikā. „Target” lejupslīde notika pēc konservatīvo ierosinātā boikota saistībā ar LGBTQ+ ideoloģijas un produktu reklamēšanu jūnija “Praida mēneša” laikā.

Sabiedrības konservatīvās daļas sašutums par kompānijas piedāvātajām praida precēm izcēlās jūnijā. „Target” jau vairāk nekā desmit gadus reklamē LGBTQ+ tematiskās preces, bet šogad sociālo mediju ieraksti par šiem apģērbiem izraisīja plašus aicinājumus boikotēt „Target” veikalus visā valstī. Starp kompānijas jūnijā reklamētajām precēm bija sieviešu stila peldkostīmi, kas paredzēti vīriešiem, kas identificē sevi kā transpersonas un vēlas noslēpt savus dzimumorgānus, kā arī bērnu peldsvārki ar birku, kas raksturo tos kā piemērotus „vairākiem ķermeņa tipiem un dzimuma izpausmēm”. Tāpat tika atklāts, ka viens no „Target” praida preču partneriem, Lielbritānijas zīmols „Abprallen”, ir ražojis apģērbu, kas attēlo sātaniskus attēlus un vēstījumus, kas veicina vardarbību pret „homofobiem”. Kad „Target” jūnijā nolēma izņemt no plauktiem dažas praida preces, veikala pārdošanas apjomi sāka normalizēties. Arī kompānijas „Bud Light” un „Disney” piedzīvojušas ievērojamus zaudējumus pēc konservatīvo īstenotā boikota.