Čehijas galvaspilsētas Prāgas vadītāji ir nobažījušies par kristiešu reklāmas kampaņu. "Es esmu durvis. Jēzus," lasa pasažieris, iekāpjot Prāgas tramvajā. Citviet var izlasīt citu tekstu, ko parakstījis Jēzus. Šie uzraksti ir daļa no evaņģēliskās iniciatīvas, kas izmanto tramvaja reklāmas laukumu. Taču ne visi ir ar to apmierināti.

Prāgas mēra vietnieks Zdeneks Hřibs (Zdeněk Hřib) uzskata, ka būtu jāmaina reklāmas noteikumi galvaspilsētā. Amatpersona uzskata, ka šajā gadījumā “tramvajs darbojas kā reliģisko organizāciju vervēšanas kampaņa”. Tikmēr Prāgas sabiedriskā transporta uzņēmums (DPP) ir sevi aizstāvējis. Tas apgalvo, ka ar Jēzu saistītās reklāmas pilnībā atbilst tiesību aktiem. "Kam citam, ja ne baznīcai vajadzētu reklamēt Jēzu," sacīja tās pārstāvis. “Mums būtu problēma, ja reklāma ar Jēzu reklamētu jogurtu.”

Šīs reklāmas autors ir Apustuliskās baznīcas loceklis Jozefs Bajzīks. "Šī iniciatīva apvieno daudzas dažādu konfesiju baznīcas," viņš skaidro, norādot, ka tramvaja reklāmas kampaņu finansē no baznīcu ziedojumiem. Pēc QR koda nolasīšanas uz reklāmām, tiek atvērta tīmekļvietne ar informāciju par ieceri mūsdienīgā un nevardarbīgā veidā veicināt izpratni par Jēzu Kristu un kristietību.