Aizvien vairāk lielās Amerikas Savienoto Valstu kompānijas atsakās no dalības Korporatīvās vienlīdzības indeksa novērtējumā. Šī indeksa izvērtējuma ietvaros tiek salīdzināta uzņēmuma politika un tās ietekme uz LGBT darbiniekiem un kopienu.
2002. gadā Cilvēktiesību kampaņas fonds (Human Rights Campaign) izveidoja korporatīvās vienlīdzības indeksu (Corporate Equality Index – CEI), lai novērtētu ASV uzņēmumu attieksmi pret LGBT kopienas darbiniekiem, patērētājiem un investoriem. Taču pēdējo mēnešu laikā konservatīvie aktīvisti ir pievērsuši sabiedrības uzmanību indeksa noteikšanas kritēriju negatīvajiem aspektiem. Viskonsinas Tiesību un brīvības institūta (Wisconsin Institute for Law & Liberty) Tiesiskās vienlīdzības projekta (Equality Under the Law Project) padomnieka vietnieks Dans Lenningtons sacīja: “Mēs neuzskatām, ka cilvēki būtu jāidentificē kā grupas un ka būtu jālabo pagātnes kļūdas, dodot priekšrocības vienai grupai un nostādot neizdevīgā stāvoklī citu grupu.” Viņa birojs ir pārstāvējis desmitiem klientu, apstrīdot daudzveidības, vienlīdzības un integrācijas jeb Diversity, equity, and inclusion (DEI) programmas. "Ford", "Harley Davidson" un "Lowe's" ir tikai daži no uzņēmumiem, kas vairs nepiedalīsies Korporatīvās vienlīdzības indeksā.