Jaunā Ētikas un sabiedriskās politikas centra ziņojumā ir analizēta, cik ģimenei draudzīga ir lielāko ASV uzņēmumu politika. Pētnieki ir izvērtējuši Fortune 100 uzņēmumu iekšējos noteikumus attiecībā uz abortiem, bērna kopšanas atvaļinājumiem un adopcijas pabalstiem.

Lai gan daudzi uzņēmumi piedāvā dažādus ģimeni atbalstošus pabalstus, pētījumā atklājas satraucoša tendence: arvien vairāk uzņēmumu sedz darbiniekiem abortu izmaksas, bieži vien kompensējot arī ceļa izdevumus. Vienlaikus, daudzi no šiem pašiem uzņēmumiem piedāvā ierobežotu vai vispār nesniedz apmaksātu atvaļinājumu grūtniecības un dzemdību gadījumā, kā arī sniedz minimālu atbalstu bērna kopšanai. Pētījuma autori norāda, ka šāda pieeja ir pretrunīga, jo aborts tiek uzskatīts par lētāku alternatīvu grūtniecības un dzemdību atvaļinājuma un citu ar ģimeni saistītu izdevumu segšanai. Tādi pazīstami uzņēmumi kā Amazon, Starbucks un Netflix atklāti atbalsta savas darbinieces, kas izvēlas veikt abortu, bet vienlaikus tikai daži no tiem nodrošina apmaksātu grūtniecības un dzemdību atvaļinājumu. Ziņojumā tiek uzsvērts, ka šāda situācija liecina par plaši izplatītu grūtnieču diskrimināciju korporatīvajā Amerikā. Uzņēmumi, kas piedāvā aborta pabalstus, vienlaikus nerada vidi, kas būtu atbalstoša ģimenēm.

Pētījuma autori aicina meklēt risinājumus, kas būtu labvēlīgāki strādājošām mātēm un tēviem. Viņi uzsver, ka būtu jāizvērtē iespējas ieviest elastīgākus darba grafikus un citas ģimeni atbalstošas politikas.