“Shein” modes preču platformā šobrīd visvairāk pirktākais džemperis ar kapuci ir ar 118. Psalma vārdiem. Tā priekšpusē rakstīts – “Faith over fear” kas tulkojumā nozīmē - “Ticība pāri bailēm”, mugurpusē – šāds pats teksts un vēl 6. pants no 118. Psalma.

Starptautiskie plašsaziņas līdzekļi ziņo, ka vispopulārākais ir tieši šis vienkrāsainais, platais džemperis ar kapuci un iedrošinājuma vārdiem: “Tas Kungs ir ar mani, es nebīstos nenieka. Ko cilvēki man darīs?”. Modes platformas sadaļā, kurā atrodas šis džemperis ir dažādi pilsētvidei radīti apģērbu dizaini, kas galvenokārt tiek ražoti Z paaudzes jeb 90. gadu beigās un 2000. gadu sākumā dzimušajiem. Šajā Ķīnas modes veikala tīmekļa vietnes sekcijā apģērbiem ir uzdrukātas arī laicīgas frāzes, bet vēl ir tādi uz kuriem lasāmi Bībeles panti un kristīgās ticības atziņas. Vēl viena populāra prece ir flaneļa krekls ar uzrakstu: “Dievs ar mums”.

Jomas eksperti uzskata, ka tas saistīts ar to, ka tiek novērots “kristietības uzplaukums” digitālajos plašsaziņas līdzekļos un veidojas spēcīgas “tiešsaistes kopienas”. Saskaņā ar statistikas datiem “Shein” noslēdza 2023. gadu kā ienesīgākais šāda veida zīmols, pārspējot “Zara” un “Zalando”.